Op tijd naar huis

Voor wie?

 

Worstel je met het voor elkaar krijgen van alle taken?

Verschijn je regelmatig te laat op afspraken?

Stel je te vaak dingen uit die je moet doen?

Staat jouw collega alweer naast je om te vragen wanneer je klaar bent met……?

Wil jij in één dagdeel op weg geholpen worden met je planning?

Wat gaan we doen?

 

In de training ‘Op tijd naar huis’ leer je in een dagdeel het stellen van prioriteiten en leer je de tricks van goed plannen. Zo creëren we samen een gestructureerde werkwijze waarmee je aan de slag gaat. En waarmee je voortaan op tijd naar huis kunt.

 

1. Intakegesprek:

Tijdens dit gesprek inventariseren we je huidige manier van werken, de zaken waar je tegenaan loopt, en de wensen en verwachtingen.

2. Je geeft een overzicht van het takenpakket:

Aan de hand van deze gegevens maken we een structuur waarbinnen al deze taken een logische plek krijgen.

3. Evaluatie:

Na de training hebben we nog een contactmoment om te kijken waar nog verbeterpunten zijn.

Het resultaat

 

Als je er structureel mee bezig blijft zal je zien dat je op termijn steeds beter wordt in het doen van de dingen die er echt toe doen.

 

  • je weet hoe je reëel kan plannen;
  • prioriteiten stellen wordt  eenvoudiger;
  • je werkt met je agenda en takenlijst
  • achterstallig werk verdwijnt;
  • vergeten is niet meer nodig;
  • je hebt tijd voor ad-hoc zaken.

 

NEEM CONTACT OP

Kate Organizing

 

Effectief met plezier

©Kate Organizing 2019

Voor wie?

Worstel je met het voor elkaar krijgen van alle taken?

Verschijn je regelmatig te laat op afspraken?

Stel je te vaak dingen uit die je moet doen?

Staat jouw collega alweer naast je om te vragen wanneer je klaar bent met……?

Wil jij in één dagdeel op weg geholpen worden met je planning?

 

Wat gaan we doen?

In de training ‘Op tijd naar huis’ leer je in een dagdeel het stellen van prioriteiten en leer je de tricks van goed plannen. Zo creëren we samen een gestructureerde werkwijze waarmee je aan de slag gaat. En waarmee je voortaan op tijd naar huis kunt.

 

1. Intakegesprek:

Tijdens dit gesprek inventariseren we je huidige manier van werken, de zaken waar je tegenaan loopt, en de wensen en verwachtingen.

2. Je geeft een overzicht van het takenpakket:

Aan de hand van deze gegevens maken we een structuur waarbinnen al deze taken een logische plek krijgen.

3. Evaluatie:

Na de training hebben we nog een contactmoment om te kijken waar nog verbeterpunten zijn.

 

Het resultaat

Als je er structureel mee bezig blijft zal je zien dat je op termijn steeds beter wordt in het doen van de dingen die er echt toe doen.

 

  • je weet hoe je reëel kan plannen;
  • je weet hoe je prioriteiten kan stellen;
  • je werkt met je agenda en takenlijst
  • achterstallig werk verdwijnt;
  • vergeten is niet meer nodig;
  • je hebt tijd voor ad-hoc zaken.